Honlapkészítés online1

Milyen a sikeres honlapkészítés?

A honlapkészítés sikerét a honlap tulajdonosának nyereségével lehet mérni, hogy azok a célok teljesülnek-e, hogy lesz-e belőle haszon.

Először számba kell venni, hogy honnan jönnek látogatók. Ezeknek a forrásoknak a működésébe beledolgozik-e valaki? Utána, hogy milyen látogatók jönnek. Majd azt, hogy a bámészkodóknak milyen akciókra van lehetőségük. Ha megvan a megfelelő látigatószám, akkor az a kérdés következik, hogy azoknak a látogatóknak szólunk-e, akiről úgy véljük, hogy vásárlókká vagy megrendelőkké lesznek. Hogyan viselkednek ezek a látogatók, mi az útja annak, hogy ők megrendelést adjanak le. Mi a túl nyomulós? Elrejtett-e az akció?

Mekkora a (rögtön) visszafordulók arány?

Könnyű-e használni a honlapot, a legkevesebb kattintással el lehet-e jutni a konverziós pontig? Túlzsúfolt-e a főoldal vagy a többi aloldal? Megkülönböztetjük a fontosakat a nem fontosaktól? Mekkor a konverziós arány?

Várom szíves megkeresését!

Hasonló cikkek