Milyen a sikeres honlapkészítés?
A honlapkészítés sikerét a honlap tulajdonosának nyereségével lehet mérni, hogy azok a célok teljesülnek-e, hogy lesz-e belőle haszon.
Először számba kell venni, hogy honnan jönnek látogatók. Ezeknek a forrásoknak a működésébe beledolgozik-e valaki? Utána, hogy milyen látogatók jönnek. Majd azt, hogy a bámészkodóknak milyen akciókra van lehetőségük. Ha megvan a megfelelő látigatószám, akkor az a kérdés következik, hogy azoknak a látogatóknak szólunk-e, akiről úgy véljük, hogy vásárlókká vagy megrendelőkké lesznek. Hogyan viselkednek ezek a látogatók, mi az útja annak, hogy ők megrendelést adjanak le. Mi a túl nyomulós? Elrejtett-e az akció?
Mekkora a (rögtön) visszafordulók arány?
Könnyű-e használni a honlapot, a legkevesebb kattintással el lehet-e jutni a konverziós pontig? Túlzsúfolt-e a főoldal vagy a többi aloldal? Megkülönböztetjük a fontosakat a nem fontosaktól? Mekkor a konverziós arány?
Várom szíves megkeresését!